سوالات ریاضی آزمون استعدادهای درخشان 90



نويسندگان
جديدترين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمونه سوالات ریاضی راهنمایی و آدرس mehdi-memari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در این قسمت می توانید سوالات ریاضی ازمون ورودی دبیرستانهای استعداد های درخشان  سال 91-90 رو دانلود کنید

 

 

دانلود سوالات

password: Memari

 

برگرفته از وبلاگ  خانم عابدی



نظرات شما عزیزان:

ساعت13:14---17 آذر 1391
ميشه كمي درمورد تيز هوشان سال92بگيد!سوالاش استاني يا سمپاد ميگيره؟؟؟پاسخ: سلام - راستش امثال که سوالات استانی بود . فکر کنم امسال هم استانی باشه هنوز به طور قطعی معلوم نیست

علیرضا
ساعت21:25---7 مهر 1391
آقاجان این لینکی که گذاشتی اصلآ کار نمیکنه لطفا آگه میتونی لینکشو برام ایمیل کن 
پاسخ:سلام . من لینک ها رو چک کردم سالم بود و مشکلی نداشت


یاسمین
ساعت21:01---6 مهر 1391
با سلام من چون از مدرسه فرزانگان بیرون آمدم می خواهم خودم را در سطح بچه های آنان برسانم.لطفا سوالات ریاضی پایه 2 راهنمایی تیزهوشان را در سایت راه اندازی کنید.
پاسخ:سلام . تو قسمت موضوعات قسمت دوم راهنمایی رو انتخاب کنید اونجا سوالات دوم راهنمایی هست .


یاسمین
ساعت21:00---6 مهر 1391
با سلام من چون از مدرسه فرزانگان بیرون آمدم می خواهم خودم را در سطح بچه های آنان برسانم.لطفا سوالات ریاضی پایه 2 راهنمایی تیزهوشان را در سایت راه اندازی کنید.

یاسمین
ساعت20:52---6 مهر 1391
با سلام من چون از مدرسه فرزانگان بیرون آمدم می خواهم خودم را در سطح بچه های آنان برسانم.لطفا سوالات ریاضی پایه 2 راهنمایی تیزهوشان را در سایت راه اندازی کنید.

مهراد
ساعت23:44---1 مهر 1391
مرامت من وکشته رفیق راستی مطمینی مال سال90

سارا
ساعت14:30---21 مرداد 1391
شما ایا می دانید کجا سوالات ازمون ورودی استداد درخشان اول به دوم دبیرستان را دارد لطفا اطلاع دهید یا ایمیل بزنید.تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 خرداد 1391 ] [ 2:37 ] [ مهدی معماری بناب ]

درباره وبلاگ

.اين سایت با هدف ارتقاء سطح علمي و آموزشي دانش آموزان براي درس ریاضی و نیز آشنايي با سوالات آزمون هاي ورودي مدارس نمونه و تیزهوشان ايجاد شده است . موفق و سربلند باشید . مهدی معماری بناب