فیلم شهادت حضرت عباس ( در سریال مختارنامه)



نويسندگان
جديدترين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمونه سوالات ریاضی راهنمایی و آدرس mehdi-memari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود قسمت حذف شده فیلم شهادت حضرت عباس (ع)  در سریال مختارنامه


پيشنهاد ميكنم حتما دانلود كنيد 

 

چند روز گذشته صحنه هایی پخش نشده مربوط به حضرت عباس (ع) در فضای مجازی منتشر شد که با استقبال فراوان کاربران اینترنت مواجه شد .  این صحنه های حذف شده در مختارنامه مربوط به شهادت حضرت عباس (ع) و نمایش چهره این بزرگوار است که از طریق منابع نامعلوم در برخی وبسایت ها منتشر شد . فیلم منتشر شده در اینترنت از کیفیت پایینی برخوردار است ولی به دلیل نمایش چگونگی شهادت آن حضرت که جزو حزن انگیز‌ترین وقایع کربلا به شمار می‌رود , با استقبال بی نظیری در ایام محرم مواجه شده است .
تصویر زمان شهادت حضرت عباس (ع) که در سریال مختار نامه پخش نشد اما در ویدیوی منتشر شده در اینترنت به نمایش گذاشته شد.در زمان پخش سریال مختارنامه شایعات فراوانی مبنی بر نمایش یا عدم نمایش چهره آن حضرت مطرح می‌شد. عده‌ای معتقد بودند که تنها نمایش چهره چهارده معصوم دارای حرمت است و این حرمت شامل نمایش چهره حضرت عباس نخواهد شد. موافقان این تفکر به سابقه نمایش چهره‌های مذهبی اشاره می‌کردند.با حذف صحنه‌های حضور و نمایش چهره حضرت ابوالفضل عباس، کاوه فتوحی نابازیگری که توسط تیم سازنده مختارنامه کشف شده بود و برای تماشاگران تلویزیون چهره‌ای ناشناخته به شمار می‌رفت، نتوانست شاهد اولین حضور خود در قاب تلویزیون باشد. در صورتی که نمایش آن صحنه‌ها ممکن بود سرنوشت فتوحی را همچون مصطفی زمانی در سریال یوسف پیامبر تغییر دهد. اما اکنون صحنه شهادت حضرت عباس که از نسخه‌ای به غیر از نسخه نهایی سریال استخراج شده است، بر روی اینترنت قرار گرفته است.

 

این هم کاوه فتوحی بازیگر نقش حضرت عباس

 


دانلود فیلم با حجم 28 مگابایت


در صورتی که از لینک بالا موفق به دانلود نشدید از لینک دوم دانلود کنید :

 

لینک دوم

دانلود از مدیافایر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 آذر 1391 ] [ 21:17 ] [ مهدی معماری بناب ]

درباره وبلاگ

.اين سایت با هدف ارتقاء سطح علمي و آموزشي دانش آموزان براي درس ریاضی و نیز آشنايي با سوالات آزمون هاي ورودي مدارس نمونه و تیزهوشان ايجاد شده است . موفق و سربلند باشید . مهدی معماری بناب